• Afspraken

    Wij werken enkel op afspraak, zodat we u de beste service kunnen bieden. Afspraken kunnen gemakkelijk online
    worden gemaakt via onze website.

  • Timing

    Gelieve op tijd aanwezig te zijn voor uw afspraak. Bij te laat komen, verzoeken wij u ons via een bericht of telefonisch
    te verwittigen. Bent u meer dan 15 minuten te laat, dan kan uw behandeling worden ingekort ( indien mogelijk) of moet
    er een nieuwe afspraak worden gemaakt.

  • Annulaties

    Indien u verhinderd bent om uw afspraak na te komen, dient u ons hiervan ten minste 48 uur van tevoren op de hoogte
    te stellen. Bij het niet tijdig annuleren, zijn wij genoodzaakt 50% van de behandelingsprijs als annulatiekost in rekening
    te brengen. U heeft de mogelijkheid om iemand anders in uw plaats te laten komen, in welk geval de annulatiekost
    vervalt.

    Komt u niet opdagen zonder verwittiging (no-show), dan wordt 50% in rekening gebracht, aangezien wij uw plaats niet
    kunnen invullen. Wij hebben vaak een volle agenda en moeten regelmatig klanten teleurstellen.

  • Betalingen en facturen bij no-shows of laattijdige annulaties

    Indien de factuur op de vervaldatum niet wordt betaald, zal 14 kalenderdagen na de eerste aanmaning een rente en/of
    forfaitaire schadevergoeding verschuldigd zijn. Deze 14 dagen termijn gaat in op de derde werkdag na verzending van
    de aanmaning per post, of de kalenderdag na verzending per e-mail. Vanaf de derde herinnering wordt het
    factuurbedrag verhoogd met 10% ten opzichte van het originele bedrag. Wij vragen u tijdig te betalen om onnodige
    kosten te vermijden. Bij niet-betaling wordt een forfaitaire vergoeding van 10% van het factuurbedrag, met een
    minimum van 100 €, in rekening gebracht als schadevergoeding, zonder verdere ingebrekestelling.

    Dit geldt voor betalingen die voortkomen uit no-shows of laattijdige annulaties. Indien u niet binnen de opgegeven
    termijn betaalt voor een no-show of laattijdige annulatie, volgen dezelfde voorwaarden en kosten als hierboven
    vermeld.

  • Behandelingen

    Voor sommige behandelingen gelden specifieke richtlijnen of voorzorgsmaatregelen. Gelieve deze vooraf na te lezen.

    Softskinstudio is niet verantwoordelijk voor complicaties door allergieën of medische achtergronden. Wij doen ons
    best om u verder te helpen bij klachten, maar door een afspraak te maken gaat u akkoord met deze voorwaarden.

  • Beschikbaarheid

    Ons instituut is gelegen in de bozestraat 87, 801 Heule en is gemakkelijk bereikbaar. Wij bieden gratis
    parkeergelegenheid op onze privéparking en op de openbare parkeer plekken aan de overkant van de straat. Gelieve
    correct te parkeren zodat er voldoende ruimte is voor andere klanten.

  • Betaling

    Betalingen kunnen contant, Payconiq of via de Bancontact-app worden voldaan.

    Deze voorwaarden zijn bindend, en door het maken van een afspraak stemt u automatisch in met deze voorwaarden.
    Wij hopen op uw begrip en wensen u een fantastische beleving toe!